czwartek, 11 lipca 2013

Some elegantly


              No niestety dzisiaj nie mogę napisać , że uwielbiam taką pogodę . Stylizacja jaką Wam chcę pokazać nie pasuję do dzisiejszej pogody . Na dzisiaj to raczej powinnam Wam zaproponować kalosze i parasol .

           Strój jaki Wam prezentuję zawiera nutkę elegancji. Spodnie jakie mam na spodnie zakupiłam na wyprzedaży za jedyne 15 zł a pochodzą one z H&M . Na początku sądziłam , że będą jedynie zabierać mi miejsce w szafie ale całe szczęście się pomyliłam i dość często są przeze mnie noszone.
           Koszula , którą mam na sobie , a właściwie wg metki sukienka (niestety nie wyobrażam sobie nosić tego jako sukienka ponieważ jest dość prześwitująca. Dlatego ja powiesiłam ją do swojej szafy używając ją jako koszula ;).
         Dobrałam do tego pomarańczowe buty , które są jak dla mnie dość wygodne.  Nie jest to może strój na wyjście na zakupy  , czy jazdę na rowerze , ale zdecydowanie pasuję na spotkanie rodzinne czy może niedzielne wyjście.




 










Koszula : Croop
Spodnie : H&M
Bytu : Caprice
Okulary :H&M

http://modnapolka.pl/look/83745/title/Some_elegantly">Some elegantly


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz