sobota, 6 lipca 2013

Blue shirt


Czy u Was też jest taka fajna pogoda??? Szkoda tylko, że jak jest pięknie na dworze to albo mam mnóstwo pracy czy nauki . Niedługo zasłużony urlop, no ale dzisiejszy post nie o tym.
Chciałam Wam pokazać moją ulubioną koszulę z H&M. Kupiłam ją dwa lata temu a ona nadal jest moją ulubioną koszulą. Czy ubiorę do niej jeansy , czerwone rurki , bordowe bryczesy , brązową ołówkową spódnice , trampki , szpilki , kozaki -wygląda jak dla mnie IDEALNIE.

W stroju ,który mam na sobie przeważa mój ulubiony kolor niebieski i ostatnio coraz częściej przeze mnie noszony kolor ;brązowy. Do koszuli dobrałam brązowe szorty i koturny w kolorze koszuli , ale myślę , że białe trampki też fajnie by się tu komponowały. Postaram się za jakiś czas stworzyć zestaw z szortami i trampkami. Do tego cudny kapelusz;)








Koszula : H&M   
  Szorty : Stradivarius 
Buty: S.Oliver
Kapelusz: Reserved
Pasek: Croop

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz