wtorek, 9 lipca 2013

Jacket





Kurtka stylizowana na Michaela Jacksona to zdecydowanie hit wśród kurtek jeansowych . Rihanna ma klasę .



W tym sezonie jeans jest zdecydowanie hitem. Pamiętam jak byłam mała dziewczynką a moja mama nosiła kurtkę z jeansu powtarzając to będzie jeszcze modne no i stało się . Zwariowałam na tle swojej kurtki z Mango . Kupiłam ją w komisie odzieży za 50 zł i mówię o niej moja ,,perełka'' . Jak wyjeżdżam z Poznania to dla niej jest zawsze miejsce w mojej walizce.

Moją kurtkę już znacie :





Myślę , że kurtka i koszula jeansowa w tym sezonie powinna być w każdej szafie.  Myślę , że nie długo czas na post o koszulach z jeansu.;)


2 komentarze:

  1. świetne zdjęcia ;) Ja kurteczkę mam, poluję teraz na koszulę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję.
      Koszulę też mam , postaram się nie długo zrobić post o koszulach .

      Usuń